مشاركة مميزة

خبر هام جدااا جداااا لكل متابعي مدونتنا

نعتذر عن توقف النشر بهذة المدونة و يمكنكم متابعتنا علي مدونتنا الاخري  اضغط علي الصورة للوصول للمدونة الاخري ونتمني اشتراككم فيها ...

الجمعة، 16 أغسطس 2013

توفيق عكاشة ينفعل ويصرخ علي الهواء: وزير المخابرات هيجبلي السكتة القلبية وانا قاعد

 عكاشة يصرخ علي الهواء: وزير المخابرات هيجبلي سكتة القلبية وانا قاعد

توفيق,عكاشة,ينفعل,ويصرخ,علي,الهواء:,وزير,المخابرات,هتجبتلي,السكتة,القلبية,وانا,قاعد , www.christian-
dogma.com , christian-dogma.com , توفيق عكاشة ينفعل ويصرخ علي الهواء: وزير المخابرات هتجبتلي السكتة القلبية وانا قاعد



توفيق,عكاشة,ينفعل,ويصرخ,علي,الهواء:,وزير,المخابرات,هتجبتلي,السكتة,القلبية,وانا,قاعد , www.christian-
dogma.com , christian-dogma.com , توفيق عكاشة ينفعل ويصرخ علي الهواء: وزير المخابرات هتجبتلي السكتة القلبية وانا قاعد



0 التعليقات:

إرسال تعليق