مشاركة مميزة

خبر هام جدااا جداااا لكل متابعي مدونتنا

نعتذر عن توقف النشر بهذة المدونة و يمكنكم متابعتنا علي مدونتنا الاخري  اضغط علي الصورة للوصول للمدونة الاخري ونتمني اشتراككم فيها ...

الأربعاء، 2 أبريل 2014

مرسي معلقا على حادث جامعة القاهرة: "خلي السيسي يشرب بقى"

مرسي معلقا على حادث جامعة القاهرة: "أنا حذرت قبل كده من العنف.. خلي السيسي يشرب بقى"
الأربعاء 02.04.2014 - 11:32 م

كتب: احمد امام
مرسي معلقا على حادث جامعة القاهرة: "أنا حذرت قبل كده من العنف.. خلي السيسي يشرب بقى"

الأربعاء 02.04.2014 - 11:32 م

كتب: احمد امام
 
أكدت مصادر امنية ان الرئيس المعزول محمد مرسي والمحبوس حاليا، قال موجها كلامه لحراس وضباط السجن بمجرد سماعه لخبر الحادث الذي وقع امام جامعة القاهرة: "أنا حذرت قبل كده من العنف خلي السيسي يشرب بقى ويستحمل ويبقى يقابلني لو عرف يحكم يوم واحد".

ولفتت المصادر الى ان مرسي قال ايضا إن "الدم مش هيقف إلا لو انا خرجت من السجن ورجعت للحكم تاني لان انا الرئيس الشرعي وهعرف أزاي اوقف العنف في الشارع، انا بجد صعبان عليا اللي بيموتوا بس دي نتيجة الانقلاب".

صدى البلد

0 التعليقات:

إرسال تعليق