مشاركة مميزة

خبر هام جدااا جداااا لكل متابعي مدونتنا

نعتذر عن توقف النشر بهذة المدونة و يمكنكم متابعتنا علي مدونتنا الاخري  اضغط علي الصورة للوصول للمدونة الاخري ونتمني اشتراككم فيها ...

السبت، 19 يوليو 2014

تحذير هام لكل الاعضاء واشهر واخطر الفيروسات بالفيس بوك بالصور

تحذير هام لكل الاعضاء واشهر واخطر الفيروسات بالفيس بوك بالصور

تحذير هام لكل الاعضاء واشهر واخطر الفيروسات بالفيس بوك بالصور 

تحذير هام لكل الاعضاء واشهر واخطر الفيروسات بالفيس بوك بالصور
انا كتب اسمي علي كوكا كولا ..ادخل علي الرابط التالي ....تحذير هام لكل الاعضاء واشهر واخطر الفيروسات بالفيس بوك بالصور

 تحذير هام لكل الاعضاء واشهر واخطر الفيروسات بالفيس بوك بالصور 

تحذير هام لكل الاعضاء واشهر واخطر الفيروسات بالفيس بوك بالصور  

الان حقيقه يمكنك رؤيه مين بيزور بروفيلك والله حقيقه وانا فعلت التطبيق علي حسابي من الرابط التالي .................

تحذير هام لكل الاعضاء واشهر واخطر الفيروسات بالفيس بوك بالصور 



وللاسف تم حظر كثير من  الاعضاء لكثره وجود تعليقات غير مرغوبه

يوجد فيروسات خطيره ترسل لينكات وعند الدخول عليها تستطيع الوصول لحسابك وارسال رسائل في شكل تعليقات باسم الشخص علي بوستات كتير وبكده بيحصل تنشيط اكتر للفيرس

احذروا من الدخول علي لينكات غير معروف مصدرها

ومن اشكال الفيرس الاتي

1-الان حقيقه يمكنك رؤيه مين بيزور بروفيلك والله حقيقه وانا فعلت التطبيق علي حسابي من الرابط التالي ..............

2-الان حقيقه يمكنك رؤيه مين بيزور بروفيلك والله حقيقه وانا فعلت التطبيق علي حسابي من الرابط التالي .................

3- انا كتب اسمي علي كوكا كولا ..ادخل علي الرابط التالي ....

رجاء الاحتراس

0 التعليقات:

إرسال تعليق