مشاركة مميزة

خبر هام جدااا جداااا لكل متابعي مدونتنا

نعتذر عن توقف النشر بهذة المدونة و يمكنكم متابعتنا علي مدونتنا الاخري  اضغط علي الصورة للوصول للمدونة الاخري ونتمني اشتراككم فيها ...

الثلاثاء، 1 مارس 2016

صباح الخير عليكم جايبلكم النهارده معجزه جديده حصلت والكلام ده على لسان صاحبه المعجزه

صباح الخير عليكم
جايبلكم النهارده معجزه جديده حصلت



والكلام ده على لسان صاحبه المعجزه
احنا كنا فى اسوان عند السد العالى كنا بنتصور انا واخويا وبنتى وفجاة ملقتش بنتى جنبي فضلت ادور عليها مع كل الى معانا وكلهم قالو هى مش معاهم فضلت ادور عليهأ فى وسط الناس وانا قلبي كان هيقف منى أحنا كنا فى بلد غربية والاتوبيسات كلها شكل بعض وبنتى صغيرة احنا الكبار نتوة اصلا ‏‎ والشيطان فضل يقولى خلاص مش هتشوفيها تانى وفضلت اجرى وكل اللى معايا يدور الاتوبيس كلو اتقلب علشان بنتى وكلو يقول مش لقينها بصيت للسما وقلت الحقينى يا ست العدرة هاتى بنتك دى بنتك قبل ما تكون بنتى مش تسبييها تروح منى دى الى طلعت بيها من الدنيا دى من فضلك هتهالى مكملتش ثانية لقيت واحد معانا فى الرحلة شايلها وجيبها انا زعقتلها وبقولها روحتى فين وانا منهارة قالتلى ماما العدرة هى الى ودتنى عند الاتوبيس انا مصدومة من الى هى بتحكية بقولها ماما العدرة قالتلى اة انتى بتعيطى لية هى جت شالتنى ودتنى عند الاتوبيس وقالت ماما جاية مش تمشي والاتوبيسات كلها شكل بعض بقولها ماما العدرة لبسة اية قالت لبسة جلبية وطرحة وورناها وصورتها قالت هى دى مهما قلت مش هوفيها جميلهأ على راسي اقل من ثانية راحت وشالت بنتى طوباكى يا ست العدرة بحبك قوى صلاتك وشفعتك معانا ومع ولادك كلهم يا احن ام واطيب قلب سلام الرب عليكى ♥♥

0 التعليقات:

إرسال تعليق