مشاركة مميزة

خبر هام جدااا جداااا لكل متابعي مدونتنا

نعتذر عن توقف النشر بهذة المدونة و يمكنكم متابعتنا علي مدونتنا الاخري  اضغط علي الصورة للوصول للمدونة الاخري ونتمني اشتراككم فيها ...

الأربعاء، 20 مارس 2013

احدث معجزات قداسة البابا شنودة يوم ذكري نياحتة الاولي مع فيرونيكا من المنيا


معجزة يوم الذكري الاولـــــي..:)
.
.
.
انا اسمى فيرونيكا
عندى19سنه
من محافظه المنيا

انا كنت مريضه عندى ورم خبيث بالمعده وسرطان بالدم وصلت نسبته ل70% واثر على جسمى كتير
وانا مريضه سكر الدكاترة طلبوا منى انى اعمل عمليه علشان الورم اللى فى معدتى بس مكنش ينفع اعملها فى مصر لان عندى السكر فسافرت يوم15/3 والمفروض العمليه كنت هعملها19/3 لكن كنت تعبانه جدا ورجعت كميه دم رهيبه وبعدها نمت ولاقيت حبيبى الباباشنوده جه وبيقولى متخافيش اللى هيعملك العمليه ده جراح شاطر اوى بعده لاقيت مارجرجس جه ورفع ثيابى بدون كلام ووضع ايده على بطنى ومشهاها دوران على معدتى وكنت بتألمنى اوى وبعدها كل ما يتمادى بالحركه بايده على معدتى الاقى الالم خف خالص الكلام ده كان بالليل ع الساعه12صباحا بعدها مارجرجس مشى وجالى سيدنا وباس على راسى وقالى مش قولتلك جراح شاطر وسابنى ومشى
ومن حوالى ست ساعات دخل دكتور جون مالهوترا كان مسؤول عن حالتى بمستشفى angelos copticeعملى اخر فحص علشان اجهز للعمليه اتضح فى الفحص انى معنديش ورم فى المعده ولا السرطان بالدم
فقالى انى معنديش اى حاجه والمفروض كنت هرجع يوم 13/4 بس اشكر حبيبى الباباشنوده ومارجرجس وهاخد اول طيارة وراجعه النهارده
بركه صلاتكم معايا
اختكم
فيرونيكا شادى

0 التعليقات:

إرسال تعليق